WAT MAAKT Spinner & Langkous tot Spinner & Langkous? Dat is eigenlijk goed samen te vatten in 11 punten. Dit is waar wij in geloven. Met ons hoofd, met ons hart en met onze handen. Het zijn de fundamenten van alles wat wij doen. Dit hebben we opgeschreven in een MANIFEST en in een KERNSTRATEGIE. O ja, en we hebben natuurlijk ook een stukje geschreven over DE MENSEN die bij Spinner & Langkous werken.

MANIFEST

01
DE MEESTE MENSEN ZIJN OKÉ

 Iedereen doet zijn best om prettig te leven. En als het even kan, kijken mensen ook om zich heen. Omdat ze nieuwsgierig zijn. Omdat ze best rekening willen houden met hun omgeving.

 

KERNSTRATEGIE

VISIE: Beweging ontstaat door impactvolle ervaring

MISSIE: Creëren van een mooiere wereld door het ontwerpen van beleving

METHODE:
Ogen openen: vaak is het er al, maar moet je het alleen nog zien. Door het maken van een prikkelende experiences, leggen we verbindingen, verwonderen en raken we en maken we het onzichtbare zichtbaar;
Kennis & houding & gedrag: vanuit de psychologie, sociologie en gedragswetenschappen zijn er talrijke theorieën die gaan over het veranderen van gedrag.  We spreken – om gedragsverandering te realiseren – hart, hoofd én handen aan;
  Strategische allianties: de maatschappelijke kwesties waar we aan werken zijn te groot en te complex om alleen aan te pakken. Door het smeden van allianties kunnen we daadwerkelijk dingen veranderen en onze impact groter maken.

 

DE MENSEN

MATTHIJS DE GROOT denkt en droomt in allianties en concepten en het 'vermarkten' ervan. Zijn grote kracht is om ideeën rond mensen te verbinden en andersom. Hij maakt allianties van partijen en brengt ideeën naar de volgende fase. Hij bewandelt – naast de hoofdweg – met veel plezier ogenschijnlijk nutteloze, maar vaak o zo belangrijke zijwegen. Juist die onverwachte inzichten brengen frisse input en een nieuw geluid. Zijn houvast in een traject: de achterliggende visie, missie en waarden van de organisatie. Op lichtvoetige manier houdt hij een spiegel voor en toetst constant de ontwikkelde concepten en bijbehorende marketing en communicatie aan de visie en missie van de organisatie.

REINIER HAMEL geeft graag vorm aan dingen. Laat mensen graag (in)zien dat vorm er voor zorgt dat dingen kloppen en dat als dingen kloppen je verhaal helderder en krachtiger wordt. Dat je altijd moet beginnen met het fundament; waarom doe je wat je doet, waarom maak je wat je maakt en wie wil je dat er voor warm loopt. Pas dan kun je gaan bouwen aan een beeldtaal die daar naadloos op aansluit. 

Maar dat is niet genoeg, hij wil graag mensen verwonderen, op het verkeerde been zetten, om laten kijken en verrassen. Want je weet wat er gebeurt als je  voor 'middle of the road' kiest...? Precies, 'you'll get run over!'

 

VACATURES

We zijn altijd op zoek naar goede mensen. Dus stuur je CV en een passend bericht naar vraag@spinnerlangkous.nl. Specifiek zijn we nu op zoek naar een junior marktonderzoeker / online marketeer.